我的生活.....離不開飲飲食食

Thursday, December 22, 2005

臘腸冬菇飯


今日是立冬,早上氣溫只有十一度.好凍.在辦公室內,腳指尾都在凍.

在公司內,彌漫著一份放假的氣氛,大家開始交換聖誕禮物,大家都好開心.我很想送禮物給阿嬌,因為她的生日已經過去,而我並沒有送上禮物.做朋友可以開口問她想要的聖誕禮物.昨晚我已經買了禮物給阿嬌,只是兩條小毛巾,我替它改了一個名(不巾巾計較)。今早醒來,突然有靈感,便把禮物包起來.恰巧,阿嬌今天沒有帶小毛巾,於是聖誕禮物不能等待到拆禮物日,今天開始用了.

雖然冬大過年,但是公司一如以往沒有提早下班.放工時間差不多七時,本來可以叫外賣,不過冬至叫外賣,感覺好像怪怪的,所以都是把所有冰箱內的食物傾巢而出.順手拿出臘腸、冬菇,開始洗米煮飯.
 
可能因為天氣冷,或者只是一個藉口而已,老公跟我每人狂吞三碗飯.於是完成晚飯後,大家都有一個大大的肚腩.

4 Comments:

Blogger 字:悠人 said...

三⋯⋯碗⋯⋯飯!!!!!

唉!年輕真好!

9:23 AM

 
Anonymous Anonymous said...

3 bowls for each ?? Super !!

10:18 AM

 
Anonymous Anonymous said...

你地好似齋食飯o乍o番…唔係好勁o者!?

2:31 PM

 
Blogger buffet86 said...

各位

呢d 就係名副其實(餓底).明白嗎?

仲有,(餓底)唔係可以亂咁認,無(食力)點認!!

10:06 PM

 

Post a Comment

<< Home