我的生活.....離不開飲飲食食

Friday, June 17, 2005

寶礦力

這個題目我知道一定會出現在我的日記內,因為我是寶礦力的擁護者。不是嗎?每月總有至少一至兩天,要飲寶礦力加水,來對抗我的肚痛。

昨晚實在太累,再加上肚痛。好辛苦才到九時半,我本來只想在床上休息一會,誰知便睡著了。
 
今早起床,肚痛依舊,唉!不想上班,但是又怕別人要代我照顧老闆,頂著還是回去。

上天可能對我稍作打賞,於是當老公在香港站離去後,我拖著我的身體,加上有大量的白花油,一步一步緩慢地爬著。

〔早晨!〕

我以為是樓上的大秘書,因為我們也不時會遇上。不是她,是526,遇上526,跟她談談,肚痛又好像緩和了。多幸運,如果不是遇上她,我想我沒有力氣爬到辦公室。

回到辦公室的第一件事,又是寶礦力加水,大口大口的喝,開始一天的工作。

忽然想起某日我跟老公逛超市,發現許多近似寶礦力的電解飲料,是因為夏天大量流汗?是因為寶礦力加水可以緩和各種痛楚,還是因為...我不知道。

回家路上,在香港站,遇上紅顏知己。哈哈!今天朋友運極旺。

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wai 86

I am so happy that I could meet you yesterday and saw you mention this in your blog, heehee...

You take care ar..

10:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

But sad that can't meet you this morning, and can's see any handsome guy...
One woman talk very loudly in the MTR this morning so I cannot get into sleep during my journey...

10:38 AM

 
Blogger buffet86 said...

I planned to see your show this afternoon, but finally, I went to visit my dad and mom. I think it is more important, I know that you would not mind because you are my friend, you understand me.

9:38 PM

 

Post a Comment

<< Home